З 1969 року Swanson Health Products пишається тим, що приносить в світ гарне здоров'я і допомагає вам знайти найкраще здоров'я, щоб ви могли зосередитися на тому, що любите. Все почалося з того, що один чоловік захотів подбати про своє здоров'я, щоб продовжувати займатися улюбленою справою.
Це почалося на поле для гольфу. Хронологія історії Swanson
Це був кінець 1950-х років, і найгірші побоювання Ліланда Свенсона починали збуватися: починався артрит, загрозливий його грі в гольф. Гольф був його пристрастю. Йому подобалася гра, але ще більше він любив грати з друзями і сім'єю, і знайомитися з людьми на полі, які поділяли його пристрасть. Артрит поступово забирав у нього все це, і так почався його життєвий шлях по шляху природного здоров'я і благополуччя.
Ліланд прочитав все, що він міг знайти в відношенні артриту і загального благополуччя, включаючи незліченні книги і статті піонерів природного здоров'я, таких як Пол Брегг і Адель Девіс. Він відвідував лекції і розмовляв з іншими людьми, які дбали про своє здоров'я. Ліланд почав приймати добавки вітаміну Е.
Прихильність Ліланда до здоров'я розширилася в 1968 році, коли він вирішив поділитися своїм здоров'ям з іншими. Він замовив 5000 капсул вітаміну E у виробника з Огайо і почав рекламувати їх споживачам поштою. Потім пішли й інші харчові добавки, і незабаром він розсилав потенційним клієнтам невеликі каталоги. Swanson Health Products була заснована в 1969 році.
Народження сімейного бізнесу
Коли відкрилася компанія Swanson Health Products (SHP), Ліланд заявив, що «задоволення і добра воля наших шановних клієнтів - наш найважливіший актив». Він пообіцяв «надавати кращі в світі дієтичні добавки за найнижчими цінами з чесним і бездоганним обслуговуванням клієнтів». Ці основоположні принципи залишаються такими ж важливими сьогодні, як і в 1969 році, і залишаються такими ж завдяки баченню сім'ї Суонсон.
У той час як старший син Ліланда Джей працював в банку, коли Swanson почав свою діяльність, молодший син Лі все ще вчився в школі і проводив вільний час, допомагаючи батькові. Він був першим співробітником свого батька, і разом вони почали пропонувати лінійку основних харчових добавок. Бум SHP припав на 1970-ті роки, коли все більше людей дізнавалися про їх якість, ціни та послуги. «Ми перейшли від нуля клієнтів в 1969 році до приблизно 30 000 до 1979 року», - пізніше відзначав Лі.